Utworzenie Szkoły Ćwiczeń w powiecie pilskim

O projekcie:
NR PROJEKTU: POWR.02.10.00-00-3007/20
OKRES REALIZACJI PROJEKTU: od 2021-01-01 do 2022-07-31
CAŁKOWITA WARTOŚĆ PROJEKTU: 1 324 965,14
WKŁAD FUNDUSZY EUROPEJSKICH: 1 116 680,62
Projekt realizowany w ramach Osi priorytetowej II: Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji.
Działanie 2.10. Wysoka jakość systemu oświaty.
Cel projektu:
Poprawa funkcjonowania systemu wspomagania szkół w zakresie rozwoju u uczniów kompetencji kluczowych i umiejętności uniwersalnych na rynku pracy poprzez przygotowanie, wspieranie i nadanie statusu Szkoły Ćwiczeń - I Liceum Ogólnokształcącemu im. Marii Skłodowskiej Curie w Pile, dzięki realizacji kompleksowych i komplementarnych zadań: doposażenia pracowni przedmiotowych w szkole ćwiczeń, wzmocnienia kompetencji 41 nauczycieli i dyrektorów szkoły ćwiczeń z zakresu metod i form pracy dydaktycznej oraz doskonalenie zawodowe 68 nauczycieli z 7 szkół współpracujących z zakresu rozwijania kompetencji kluczowych uczniów
w terminie do 31.07.2022 r.
Projekt polega na:
- utworzeniu Szkoły Ćwiczeń w powiecie pilskim (w I LO w Pile),
- doposażeniu 8 pracowni przedmiotowych w szkole ćwiczeń,
- objęciu kompleksowym wsparciem 7 szkół:
- 5 szkół ponadpodstawowych z obszaru powiatu pilskiego, zlokalizowanych w obszarach miejskim i wiejsko-miejskim, dla których organem prowadzącym jest Powiat Pilski: Zespół Szkół Technicznych w Pile, Zespół Szkół przy Teatralnej w Pile, Zespół Szkół Budowlanych w Pile, Zespół Szkół Ekonomicznych w Pile, Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. M. Grzegorzewskiej w Pile,
- 2 szkół podstawowych z obszaru powiatu pilskiego, zlokalizowanych na obszarach wiejskich:
Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego w Kruszewie, Szkoła Podstawowa w Nowej Wsi Ujskiej,
- wzmocnieniu kompetencji 41 nauczycieli i dyrektorów szkoły ćwiczeń z zakresu metod i form pracy dydaktycznej,
- doskonaleniu zawodowym 68 nauczycieli,
- objęciu wsparciem 12 studentów kierunków pedagogicznych z Państwowej Uczelni Stanisława Staszica w Pile.
Realizacja projektu przyczyni się do:
a) przygotowania szkół do prowadzenia doskonalenia zawodowego nauczycieli w ramach szkół ćwiczeń,
b) przygotowania programów doskonalenia zawodowego nauczycieli,
c) wyszkolenia trenerów szkół ćwiczeń z zakresu metod i form pracy dydaktycznej,
d) podniesienia kwalifikacji zawodowych nauczycieli w ramach szkół ćwiczeń.
SZCZEGÓŁOWY HARMONOGRAM UDZIELENIA WSPARCIA OBEJMUJE:
ZADANIE 1. DOPOSAŻENIE PROACOWNI PRZEDMIOTOWYCH W SPRZET DYDAKTYCZNY I POMOCE NAUKOWE DLA POTRZEB FUNKCJONOWANIA SZKOŁY ĆWICZEŃ:
OKRES REALIZACJI ZADANIA - od 2021-01-04 do 2021-04-30
Na potrzeby nowej Szkoły Ćwiczeń w I LO zostanie doposażonych 8 pracowni (do nauki: j. angielskiego, niemieckiego, matematyki, informatyki, biologii, chemii, fizyki, geografii) m.in. w komputery z oprogramowaniem, tablety, monitory interaktywne, projektory, kamery, multimedialne atlasy. Łączna wartość sprzętu, który trafi do Szkoły Ćwiczeń to 344 146,62 zł.
ZADANIE 2. WZMOCNIENIE KOMPETENCJI KADR ORAZ WSPARCIE W ZAKRESIE PRZYJĘTYCH DO REALIZACJI FORM I METOD PRACY SZKOŁY ĆWIECZEŃ:
OKRES REALIZACJI ZADANIA - od 2021-01-04 do 2021-08-31
W ramach przygotowania personelu Szkoły Ćwiczeń do realizacji powierzonej funkcji zaplanowano podniesienie kompetencji z zakresu metod i form pracy dydaktycznej u wszystkich nauczycieli wybranych przedmiotów tj. matematyki, technologii informacyjno-komunikacyjnych, biologii, chemii, fizyki, geografii, języka angielskiego
i języka niemieckiego zatrudnionych w I LO w Pile. Kadra kierownicza placówki zostanie objęta coachingiem grupowym z zakresu zarządzania personelem, delegowania zdań, oceny i motywowania nauczycieli oraz zarządzania zmianą. W ramach tego zdania zostaną również opracowane oraz udostępnione na platformie (www.doskonaleniewsieci.pl) wzorcowe materiały szkoleniowe dla nauczycieli/studentów w zakresie innowacyjnych rozwiązań organizacyjno-dydaktycznych dla potrzeb rozwijania kompetencji kluczowych uczniów.
ZADANIE 3. PROWADZENIE DZIAŁAŃ ZGODNIE ZE ZDIAGNOZOWNYMI POTRZEBAMI SZKÓŁ WSPIERANYCH W WYBRANYCH FORMACH I METODACH PRACY SZKOŁY ĆWICZEŃ:
OKRES REALIZACJI ZADANIA - od 2021-04-01 do 2022-07-31
W ramach projektu zaplanowano warsztaty metodyczne dla kadry pedagogicznej, lekcje pokazowe wraz z opracowaniem scenariuszy takich lekcji oraz opracowanie materiałów dydaktycznych dla nauczycieli/studentów/opiekunów praktyk, filmy multimedialne z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych, technologii informacyjno-komunikacyjnych i języków obcych udostępnione na platformie (www.doskonaleniewsieci.pl), a także organizację dwudniowej konferencji metodycznej. Efektem tych działań będzie m.in. utworzenie czterech sieci współpracy i samokształcenia (matematycznej, przyrodniczej, technologii informacyjno-komunikacyjnych i języków obcych) dla 80 osób kadry pedagogicznej szkoły ćwiczeń i szkół wspieranych.
Wnioskodawca – Powiat Pilski będzie prowadził szkołę ćwiczeń przez okres minimum 5 lat po zakończeniu realizacji projektu.
Projekt realizowany będzie w partnerstwie z firmą Euro-Innowacje Sp. z o.o. z Poznania.
Wskaźniki zaplanowane w projekcie:
- 7 szkół korzystających z kompleksowego modelu wspierania pracy szkoły dzięki wsparciu EFS
- 39 trenerów oraz członków kadry dydaktycznej, którzy w wyniku uczestnictwa w szkoleniach warsztatowych nabyli kompetencje z zakresu metod i form pracy dydaktycznej
- Powstanie 1 szkoły ćwiczeń w celu przygotowania i doskonalenia zawodowego nauczycieli
- 80 osób objętych szkoleniami i doradztwem w zakresie kompetencji cyfrowych
- 8 podmiotów wykorzystujących technologie informacyjno-komunikacyjne (TIK)
- 8 doposażonych pracowni przedmiotowych w szkole ćwiczeń
- 2 Dyrektorów szkoły ćwiczeń objętych wsparciem w ramach coachingu
- 39 nauczycieli szkoły ćwiczeń objętych wsparciem w ramach zajęć warsztatowych
- 8 opracowanych i zrecenzowanych wzorcowych materiałów szkoleniowych dla nauczycieli/studentów w zakresie innowacyjnych rozwiązań organizacyjno-dydaktycznych dla potrzeb rozwijania kompetencji kluczowych wśród uczniów
- 7 szkół wspieranych, objętych oddziaływaniem utworzonej szkoły ćwiczeń, dla których opracowano diagnozę potrzeb
- 12 Dyrektorów szkół wspieranych objętych wsparciem w ramach coachingu
- 1 zorganizowana konferencja metodyczna
- 56 nauczycieli szkół wspieranych objętych wsparciem w wybranych formach i metodach pracy Szkoły Ćwiczeń
- 8 opracowanych materiałów dydaktycznych dla nauczycieli/studentów/opiekunów praktyk z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych, TIK i języków obcych
- 16 opracowanych filmów multimedialnych z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych, TIK i języków obcych
- 72 godziny przeprowadzonych spotkań moderowanych sieci współpracy dla kadry pedagogicznej szkół ćwiczeń w zakresie przedmiotów kształcenia ogólnego matematyczno-przyrodniczych, TIK i języków obcych
- 48 godzin przeprowadzonych warsztatów metodycznych dla kadry pedagogicznej szkół ćwiczeń w zakresie przedmiotów kształcenia ogólnego matematyczno-przyrodniczych, TIK i języków obcych
- 48 opracowanych scenariuszy lekcji pokazowych z przedmiotów kształcenia ogólnego, matematyczno-przyrodniczych, TIK i języków obcych
- 96 godzin przeprowadzonych lekcji pokazowych z przedmiotów kształcenia ogólnego matematyczno-przyrodniczych, TIK i języków obcych
- 1 raport z ewaluacji szkoły ćwiczeń
REALIZACJA PROJEKTU

Zainteresowanych prosimy o zapoznanie się z załączonymi dokumentami.
WYNIKI REKRUTACJI PUBLIKUJEMY PONIŻEJ (patrz: pliki do pobrania).
MAJ 2021

Pierwsze szkolenia w ramach wsparcia projektowego dla nauczycieli Szkoły Ćwiczeń za nami.
Na początek - "Korzystanie z nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych, w tym obsługa nowoczesnych narzędzi TIK".
Warsztaty obejmowały następujące zagadnienia:
wykorzystanie drukarek 3D w edukacji,
wykorzystanie czujników smartfona do pomiarów i rejestracji
wyników,
pomysły na wykorzystanie mobilnych technologii w szkole,
sposoby wykorzystania tablic interaktywnych,
chmury komputerowe w pracy dydaktycznej nauczyciela i ucznia.
###

"Automotywacja, czyli jak powodować, aby mi się chciało tak, jak mi się nie chce" to kolejne zajęcia realizowane w ramach projektu poprowadzone przez doradcę zawodowego Działu Praktyk Studenckich i Karier PUSS w Pile – panią Katarzynę Mielcarek.
Uczniowie klas drugich poznali najważniejsze techniki motywacyjne, dzięki którym można zapobiec odkładaniu obowiązków na później: technika zjadania słonia, technika SMART, metoda 5 minut, wizualizacja celów czy metoda małych kroków.
Przezwyciężenie lęku przed działaniem oraz zastosowanie technik motywacyjnych może pomóc w realizacji wielu codziennych obowiązków, czego życzymy wszystkim po powrocie do nauki stacjonarnej 
###
„Bezpieczeństwo w sieci - cyberprzestrzeń i cyberszanse oraz zasady ergonomii w korzystaniu ze sprzętu komputerowego” to kolejne szkolenie dla nauczycieli w ramach realizacji projektu SZKOŁA ĆWICZEŃ w POWIECIE PILSKIM.
Prowadzącym był Tomasz Kocur przedstawił zagadnienia:
Techniczno-społeczne aspekty bezpieczeństwa w sieci
Sposoby reagowania na zagrożenia w sieci
Ochrona wizerunku
Prawo autorskie i wolne licencje
Rozwijamy się dla WAS 
###
Szczegółowy harmonogram wsparcia szkoleniowego znajduje się w plikach do pobrania.
Realizacja wsparcia szkoleniowego dla nauczycieli planowana jest w terminie do końca czerwca 2021r.
CZERWIEC 2021
Tworzenie własnych interaktywnych materiałów dydaktycznych i wykorzystanie dostępnych materiałów w sieci - kolejne szkolenie dla nauczycieli w ramach realizacji projektu poprowadziła p. Roma Gorczyca.
Kolejne narzędzia interaktywne do wykorzystania w procesie dydaktycznym:
ANIMOTO - tworzenie fimików, ruchomych slajdów;
TINKERCAD modelowanie 3D;
JAMBOARD - tablica wirtualna;
TRELLO - współpraca i zarządzanie projektam;
Classtools.net - generatory gier on-line, quizów i map koncepcyjnych.️
###
Kolejne szkolenie dla nauczycieli w dniach 25, 26, 27.05.2021 r. :"Budowanie innowacyjnych programów nauczania i scenariuszy zajęć/lekcji" poprowadziła pani Wiesława Kitajgrodzka.
W czasie zajęć poruszane były następujące zagadnienia:
program nauczania w zapisach prawa oświatowego
metodologia opracowania programu nauczania
ewaluacja programu nauczania
obudowa dydaktyczna programów nauczania
nowatorskie ujęcie programu nauczania w zakresie przedmiotów matematyczno - przyrodniczych oraz języków obcych
Rozwijamy się dla WAS
###
Szkolenia w ramach wsparcia projektowego dla nauczycieli Szkoły Ćwiczeń za nami!
W okresie między 4.05 - 23.06.2021 intensywnie szkoliliśmy się z różnorodnych oraz ważnych zagadnień przydatnych w codziennej pracy nauczyciela. Oto "małe podsumowanie" tego inspirującego, twórczego oraz bardzo intensywnego czasu:

Korzystanie z nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych, w tym obsługa nowoczesnych narzędzi TIK (tablica interaktywna, drukarka 3D, smartfon, tablet, chmury komputerowe):

Tematyka warsztatów prowadzonych przez Roberta Preusa w dniach 4, 5, 6.05.2021 r. była następująca:

wykorzystanie drukarek 3D w edukacji,

zastosowanie czujniki smartfona do pomiarów i rejestracji wyników,

pomysły na wykorzystanie mobilnych technologii w szkole,

sposoby wykorzystania tablic interaktywnych,

chmury komputerowe w pracy dydaktycznej nauczyciela i ucznia.

Bezpieczeństwo w sieci - cyberprzestrzeń i cyberszanse oraz zasady ergonomii w korzystaniu ze sprzętu komputerowego:

Tematyka warsztatów prowadzonych przez Tomasza Kocura w dniach 10, 11, 12.05.2021 r. była następująca:

techniczno-społeczne aspekty bezpieczeństwa w sieci;

sposoby reagowania na zagrożenia w sieci;

ochrona wizerunku;

prawo autorskie i wolne licencje.

Tworzenie własnych interaktywnych materiałów dydaktycznych i wykorzystanie dostępnych materiałów w sieci:

Tematyką warsztatów prowadzonych przez Romę Gorczycę w dniach 18, 19, 20.05.2021 r. było wykorzystanie narzędzi interaktywnych w procesie dydaktycznym:

️ANIMOTO - tworzenie fimików, ruchomych slajdów;

️TINKERCAD - modelowanie 3D;

️JAMBOARD - tablica wirtualna;

️TRELLO - współpraca i zarządzanie projektam;

️
Classtools.net
- generatory gier on-line, quizów i map koncepcyjnych.️

Budowanie innowacyjnych programów nauczania i scenariuszy zajęć/lekcji:

Tematyka warsztatów prowadzonych przez Wiesławę Kitajgrodzką w dniach 25, 26, 27.05.2021 r. była następująca:

program nauczania w zapisach prawa oświatowego ;

metodologia opracowania programu nauczania;

ewaluacja programu nauczania;

obudowa dydaktyczna programów nauczania;

nowatorskie ujęcie programu nauczania w zakresie przedmiotów matematyczno - przyrodniczych oraz języków obcych.

Wykorzystanie metod eksperymentu naukowego, doświadczeń i obserwacji z życia w edukacji:

Tematyką warsztatów prowadzonych przez Grzegorza Wojewodę w dniach 7, 8 i 10.06.2021 była demonstracja m.in. takich doświadczeń i problemów badawczych jak: :

czy w każdym punkcie ciała w taki sam sposób odczuwamy dotyk;

sprawdzenie działania ciśnienia powietrza;

badanie zmian objętości gazów, cieczy i ciał stałych;

demonstracja zjawiska konwekcji, dyfuzji,

jakie jest obciążenie mostu wodnego w Magdeburgu, gdy wpłynie na niego barka;

jaka jest gęstość skały;

demonstracja zjawiska konwekcji, dyfuzji,

jakie jest obciążenie mostu wodnego w Magdeburgu, gdy wpłynie na niego barka;

jaka jest gęstość skały i wiele, wiele innych

Stosowanie efektywnych strategii uczenia się wg preferencji sensorycznych uczniów, w tym motywowanie uczniów do nauki - najnowsze trendy:

Prowadząca zajęcia p. Iwona Rostankowska poruszyła w czasie zajęć odbywających się w dniach 14, 15, 16.06.2021 r. szereg zagadnień związanych ze współczesną dydaktyką, m.in. :

charakterystyka współczesnego ucznia – funkcjonowanie w szkole;

neuronauka w dydaktyce;

rola nauczyciela w procesie nauczania i uczenia się;

strategie i style uczenia się;

preferencje sensoryczne i ich wpływ na proces uczenia się;

planowanie procesu dydaktycznego;

rola motywacji w procesie uczenia się;

fakty i mity na temat uczenia się.

Trening kształtowania umiejętności interpersonalnych i społecznych uczniów:

Zajęcia prowadzone przez p. Bożenę Ciechanowską w dniach 21, 22, 23.06.2021 r.

Praktyczny wymiar zajęć w postaci ćwiczeń indywidualnych i grupowych, projektów, gier i symulacji sprzyjał integracji i pozwolił na doskonalenie kompetencji interpersonalnych.
###
Zgodnie z harmonogramen wsparcia coaching dla Dyrektorów Szkoły Ćwiczeń zaplanowany został w terminach:
22.06.2021 w godz. 9.00-17.00
30.06.2021 w godz. 9.00-17.00
Zadanie realizowane będzie w budynku I LO w Pile.
###
TRWA ETAP DOPOSAŻANIA 8 pracowni na potrzeby SZKOŁY ĆWICZEŃ (do nauki: j. angielskiego, niemieckiego, matematyki, informatyki, biologii, chemii, fizyki, geografii) m.in. w komputery z oprogramowaniem, tablety, monitory interaktywne, projektory, kamery oraz multimedialne atlasy.
###
LIPIEC 2021

W ramach ZADANIA 1 - doposażenie pracowni przedmiotowych w sprzęt dydaktyczny i pomoce naukowe dla potrzeb funkcjonowania Szkoły Ćwiczeń dotarł do nas sprzęt do 8 pracowni:

matematycznej

informatycznej

języka angielskiego

języka niemieckiego

biologicznej

chemicznej

fizycznej

geograficznej

Szkoła została doposażona m.in. w tablice multimedialne, monitory interaktywne, laboratorium mobilne wielofunkcyjne, tablety, kalkulatory graficzne, drukarkę 3D, roboty edukacyjne, okulary 3D.

W ramach Zadania 1 - doposażenie pracowni przedmiotowych w sprzęt dydaktyczny i pomoce naukowe dla potrzeb funkcjonowania Szkoły Ćwiczeń - dotarł do nas ScienceBus – mobilne laboratorium przyrodnicze







Znajdują się tam różnego rodzaju pomoce naukowe oraz sprzęty, które znacznie ułatwią naukę z tego zakresu z poniższych dziedzin:

mechanika

termodynamika

optyka

akustyka i rozchodzenie się fal

magnetyzm i elektrostatyka

elektryczność

chemia podstawowa

chemia zaawansowana i elektrochemia

fizjologia roślin

nauka o Ziemi

biologia

W ramach Zadania 1 - doposażenie pracowni przedmiotowych w sprzęt dydaktyczny i pomoce naukowe dla potrzeb funkcjonowania Szkoły Ćwiczeń - została doposażona pracownia języka angielskiego

Pracownia językowa to 18 stanowisk uczniowskich oraz stanowisko nauczyciela.

Dodatkowe wyposażenie stanowią funkcjonalne meble oraz monitor interaktywny - na razie cieszą oko, ale już od września będzie można sprawdzić funkcjonalność sprzętu i oprogramowania na lekcjach języków obcych.

Dołączone oprogramowanie daje szerokie możliwości pracy indywidualnej oraz grupowej, m.in.:

cyfrową, niezależną regulację siły głosu dla każdego ucznia osobno lub dla wszystkich łącznie (uwzględnia potrzeby uczniów słabo słyszących i niedosłyszących);

podział uczniów na losowe pary/grupy niezależnie konwersujące ze sobą;

podział uczniów na losowe czwórki, każda czwórka pracuje z innym programem audio;

podział uczniów na dowolne grupy które jednocześnie realizują własne programy (np. grupa A dyskutuje z nauczycielem, grupa B słucha audycji i dyskutuje, w grupie C uczeń tłumaczy audycję a pozostali w grupie słuchają);

konwersacja nauczyciela z uczniem, parą lub grupą;

konwersacja nauczyciela z dowolnym uczniem lub grupą;

wysyłanie programu/audycji z dowolnego źródła do wybranych grup;

prowadzenie wykładu przez wbudowany wzmacniacz i głośniki;

włączenie i wyłączenie podsłuchu własnego głosu;

włączenie i wyłączenie podsłuchu własnego głosu dla uczniów;

zapis pracy (rozmów) na magnetofonie cyfrowym lub komputerze;

wybór prędkości odtwarzania.

###
UWAGA! W dniu 1 października br. rozpocznie się rekrutacja STUDENTÓW do udziału w projekcie. Dokumenty rekrutacyjne są dostępne w plikach do pobrania.
###
Powiat Pilski na podstawie § 9 ust. 8 Równościowego regulaminu rekrutacji i udziału w projekcie „Utworzenie Szkoły Ćwiczeń w powiecie pilskim”
ogłasza nabór uzupełniający do projektu „Utworzenie Szkoły Ćwiczeń w powiecie pilskim” dla nauczycieli I Liceum Ogólnokształcącego w Pile spełniających kryteria określone dla Segmentu 2.
Opublikowane poniżej dokumenty rekrutacyjne o nazwie 2_Załączniki do Regulaminu Rekrutacji_Nauczyciele SĆ należy złożyć do dnia
14 września 2021 r. do godz. 15.30 w Wydziale Oświaty Starostwa Powiatowego w Pile.
WYNIKI REKRUTACJI DOSTĘPNE W PLIKACH DO POBRANIA.
###
Planowane terminy spotkań stacjonarnych sieci współpracy w okresie IX-XI.2021r.:
- sieć I – 12.10.2021r. – matematyka, Małgorzata Rabenda
- sieć II - 13.10.2021r. – przyroda, Małgorzata Rabenda
- sieć III – 11.10.2021r. - TIK, Grzegorz Idziak
- sieć IV – 30.09.2021r. – języki obce, Piotr Bachoński
Spotkania zaplanowano od godz. 16.15 – 21.30.
###
Powiat Pilski na podstawie § 9 ust. 8 Równościowego regulaminu rekrutacji i udziału w projekcie „Utworzenie Szkoły Ćwiczeń w powiecie pilskim”
ogłasza nabór uzupełniający do projektu „Utworzenie Szkoły Ćwiczeń w powiecie pilskim” dla nauczycieli I Liceum Ogólnokształcącego w Pile i Szkół Wspieranych spełniających kryteria określone dla Segmentu 2 i 3.
Opublikowane poniżej dokumenty rekrutacyjne należy złożyć do dnia
15 października 2021 r. do godz. 15.30 w Wydziale Oświaty Starostwa Powiatowego w Pile.
###
Powiat Pilski na podstawie § 9 ust. 8 Równościowego regulaminu rekrutacji i udziału w projekcie „Utworzenie Szkoły Ćwiczeń w powiecie pilskim” ogłasza nabór uzupełniający do projektu „Utworzenie Szkoły Ćwiczeń w powiecie pilskim” ETAP V – rekrutacja nauczycieli i trenerów szkoły ćwiczeń oraz szkół wspieranych (SEGMENT 2, SEGMENT 4).
Opublikowane poniżej dokumenty rekrutacyjne o nazwie 5_Załączniki do Regulaminu Rekrutacji_Nauczyciele SĆ i SW:
• Załącznik 5a - Deklaracja uczestnictwa w projekcie – nauczyciele szkoły ćwiczeń (SEGMENT 2) i szkół wspieranych (SEGMENT 4),
• Załącznik 5b - Zaświadczenie o statusie uczestnika projektu – nauczyciel,
• Załącznik 5c - Formularz zgłoszeniowy uczestnika/czki projektu (dane osobowe),
• Załącznik 5d - Oświadczenie uczestnika projektu,
wraz z wypełnionym drukiem o nazwie: Oświadczenia_szkolenia zdalne Piła.
należy złożyć do dnia 13 maja 2022 r. do godz. 15.00 w Wydziale Oświaty Starostwa Powiatowego w Pile. Ze względu na ograniczoną ilość miejsc, zgłoszenia będą rozpatrywane na bieżąco z możliwością uczestnictwa w najbliższych dedykowanych formach wsparcia. Zbiorcze wyniki rekrutacji będą dostępne w plikach do pobrania.
###
HARMONOGRAM SZKOLEŃ
METODYCZNE ZAJĘCIA WARSZTATOWE
dla nauczycieli przedmiotów matematyczno-przyrodniczych, informatycznych i języków obcych ze szkół wspieranych i szkoły ćwiczeń
realizowane w formule zdalnej za pomocą platformy ClickMeeting
L.p. |
TEMAT SZKOLENIA |
DOKŁADNA DATA, GODZINA REALIZACJI WSPARCIA |
ADRES REALIZACJI WSPARCIA
(LINK DO PLATFORMY CLICKMEETING) |
1. |
Warsztaty dla obszaru matematycznego z zakresu poznania metod/technik wspierających procesy uczenia |
20.06.2022 r.,
godz. 15:00-20:00 |
Link dla uczestników: https://trener1wlkp-itmbusiness310.clickmeeting.com/obszar-matematyczny3
|
2. |
Warsztaty dla obszaru matematycznego z zakresu poznania narzędzi i środków technicznych wspierających procesy uczenia |
01.06.2022 r.,
godz. 15:00-20:00 |
Link dla uczestników: https://itmbusiness310.clickmeeting.com/obszar-matematyczny3
|
3. |
Warsztaty dla obszaru informatycznego z zakresu poznania metod/technik wspierających procesy uczenia |
23.05.2022r.
godz. 15:00-20:00 |
Link dla uczestników: https://itmbusiness310.clickmeeting.com/obszar-informatyczny3
|
4. |
Warsztaty dla obszaru informatycznego z zakresu poznania narzędzi i środków technicznych wspierających procesy uczenia |
17.05.2022r.
godz. 15:00-20:00 |
Link dla uczestników: https://itmbusiness310.clickmeeting.com/obszar-informatyczny4
|
5. |
Warsztaty dla obszaru przyrodniczego z zakresu poznania metod/technik wspierających procesy uczenia |
13.06.2022 r.,
godz. 15:00-20:00 |
Link dla uczestników: https://itmbusiness310.clickmeeting.com/obszar-przyrodniczy3
|
6. |
Warsztaty dla obszaru przyrodniczego z zakresu poznania narzędzi i środków technicznych wspierających procesy uczenia |
21.06.2022 r.,
godz. 15:00-20:00 |
Link dla uczestników: https://itmbusiness310.clickmeeting.com/obszar-przyrodniczy4
|
7. |
Warsztaty dla obszaru języków obcych z zakresu poznania metod/technik wspierających procesy uczenia |
10.05.2022 r., godz. 15:00-20:00 |
Link dla uczestników: https://trener1wlkp-itmbusiness310.clickmeeting.com/obszar-jezykowy
|
8. |
Warsztaty dla obszaru języków obcych z zakresu poznania narzędzi i środków technicznych wspierających procesy uczenia |
11.05.2022 r., godz. 15:00-20:00 |
Link dla uczestników: https://itmbusiness310.clickmeeting.com/obszar-jezykowy3
|
###
TRWAŁOŚĆ PROJEKTU
W okresie trwałości projektu "Utworzenie Szkoły Ćwiczeń w powiecie pilskim" do sieci wsparcia włączono:
1) w roku szkolnym 2022/2023 - Zespół Szkół Gastronomicznych w Pile,
2) w roku szkolnym 2023/2024 - Liceum Ogólnokształcące Mistrzostwa Sportowego w Piłce Siatkowej w Pile,
3) w roku szkolnym 2024/2025 - Szkołę Podstawową im. Jana Pawła II w Ujściu.